| FAPPZ PEF TF FŽP FLD FTZ IVP | Statky Lesy Vinařství | KTV OIKT SIC KAM | @ | English

ČZU WhitePages

Úvod Lidé na ČZU Předměty Útvary Projekty Akce
Vizualizace (b)

Lidé na ČZU

Abecední seznam

Ing. Jiří Čerkasov (1280)

Kontakty
:: Konzultační hodiny ::
Konzultace probíhají pouze v sudých týdnech.
Kód předmětu Název předmětu
Citace

VOKÁČOVÁ, L. – MARGARISOVÁ, K. – HUML, J. – ČERKASOV, J. Sustainable Development Small and Medium-Sized Enterprises Innovation Activities Potential in the Czech Republic . In ENTERPRISE AND COMPETITIVE ENVIRONMENT 22.03.2018, Brno. Brno: Mendel University in Brno, 2018. s. 683-693.

ČERKASOV, J. – HUML, J. – VOKÁČOVÁ, L. – MARGARISOVÁ, K. Corporate Social Responsibility and Green Marketing as a Part of Firm´s Philosophy. In 21th Annual International Conference - ENTERPRISE AND COMPETITIVE ENVIRONMENT - Conference Proceedings 22.03.2018, Mendel University in Brno. Mendel University in Brno: Mendel University in Brno, 2018. s. 146-155.

ČERKASOV, J. – HUML, J. – VOKÁČOVÁ, L. – MARGARISOVÁ, K. Consumer’s attitudes to Corporate Social Responsibility . In 20th Annual International Conference - ENTERPRISE AND COMPETITIVE ENVIRONMENT - Conference Proceedings 09.03.2017, Mendel University in Brno. Mendel University in Brno: Mendel University in Brno, 2017. s. 176-183.

MARGARISOVÁ, K. – VOKÁČOVÁ, L. – KURALOVÁ, K. – ČERKASOV, J. – HUML, J. Key attributes of a regional product: Consumer perception. In 20th Annual International Conference - ENTERPRISE AND COMPETITIVE ENVIRONMENT - Conference Proceedings 09.03.2017, Mendel University in Brno. Mendel University in Brno: Mendel University in Brno, 2017. s. 516-522.

ČERKASOV, J. – HUML, J. – VOKÁČOVÁ, L. – MARGARISOVÁ, K. Consumer’s Attitudes to Corporate Social Responsibility and Green Marketing. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2017, roč. 65, č. 6, s. 1865-1872. ISSN: 1211-8516.

VOKÁČOVÁ, L. – MARGARISOVÁ, K. – HUML, J. – ČERKASOV, J. REGIONAL BRANDS AS AN ATTRIBUTE OF PRODUCT QUALITY. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2017, roč. 65, č. 6, s. 2131-2140. ISSN: 1211-8516.

ČERKASOV, J. – VOKÁČOVÁ, L. – HUML, J. – HONZÍK, P. – MARGARISOVÁ, K. Social Responsibility in the Marketing Activities of Small and Medium Farms. In Agrarian Perspectives XXV. – Global and European Challenges for Food Production, Agribusiness and the Rural Economy 14.09.2016, Praha. : Czech University of Life Sciences Prague Faculty of Economics and Management, 2016. s. 77-83.

MARGARISOVÁ, K. – VOKÁČOVÁ, L. – ČERKASOV, J. – HUML, J. Spotřebitelské vnímání regionálního produktu. In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti 2016 20.10.2016, Brno. : Mendelova univerzita v Brně, 2016. s. 575-582.

MARGARISOVÁ, K. – KALA, V. – HUML, J. – ČERKASOV, J. – KULFÁNEK, P. Customer Perception of Marketing Communication tools. In 18 Annual International Conference - ENTERPRISE AND COMPETITIVE ENVIRONMENT - Conference Proceedings 05.03.2015, Mendel University in Brno. Mendel University in Brno: Mendel University in Brno, 2015. s. 516-523.

HUML, J. – ČERKASOV, J. – MARGARISOVÁ, K. – KALA, Š. – VOKÁČOVÁ, L. – KULFÁNEK, P. INFLUENCE OF PRINTED LEAFLETS ON CONSUMER PURCHASE BEHAVIOR. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2015, roč. 63, č. 6, s. 1905-1911. ISSN: 1211-8516.

 
page foot