|
:: Konzultační hodiny :: |
Kód předmětu | Název předmětu |
---|
Citace |
---|
Urgent Information Exchange System to Support Internationalisation in Higher Education Institutions - , 2023 |
**ZAMKOVA, M. – ROJÍK, S. – CHALUPOVÁ, M. – PILAŘ, L. – **PROKOP, M. – **STOLÍN, R. – **DZIEKANSKI, P. – MAITAH, M. Customer Preferences for Organic Agriculture Produce in the Czech Republic: 2016 and 2019. Agriculture-BASEL, 2022, roč. 11, č. 10, s. 1-16. ISSN: 2077-0472. |
PILAŘ, L. – PILAŘOVÁ, L. – CHALUPOVÁ, M. – KVASNIČKOVÁ STANISLAVSKÁ, L. – PITROVÁ, J. Food Bloggers on the Twitter Social Network: Yummy, Healthy, Homemade, and Vegan Food. Foods, 2022, roč. 11, č. 18, s. 2798-2798. ISSN: 2304-8158. |
**ZÁMKOVÁ, M. – ROJÍK, S. – PILAŘ, L. – CHALUPOVÁ, M. – PROKOP, M. – **STOLÍN, R. – **DZIEKANSKI, P. – MAITAH, M. (Stále chybí WOS) Customer Preferences for Organic Agriculture Produce in the Czech Republic: 2016 and 2019. Agriculture-BASEL, 2021, roč. , č. , s. 0-0. ISSN: 2077-0472. |
CHALUPOVÁ, M. – PILAŘ, L. – ROJÍK, S. Transdisciplinary Case Studies on Design for Food and Sustainability 1st Edition. Roma Tre University, Rome, Italy: Woodhead Publishing - Elsevier, 2020, 352s. ISBN 9780128178218. Organic Wine as an Instagram Star Using Design Thinking Approach, s. 211-232. |
PILAŘ, L. – KVASNIČKOVÁ STANISLAVSKÁ, L. – PITROVÁ (POLÁKOVÁ), J. – KREJČÍ, I. – TICHÁ, I. – CHALUPOVÁ, M. Twitter Analysis of Global Communication in the Field of Sustainability. Sustainability, 2019, roč. 11, č. 24, s. 6958-6958. ISSN: 2071-1050. |
ROJÍK, S. – CHALUPOVÁ, M. – **KAUEROVÁ, CSC., D. VNÍMÁNÍ ZNAČEK POTRAVIN SPOTŘEBITELI V ČR. In Proceedings of 9th annual international scientific conference COMPETITION 18.05.2017, Jihlava. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava - College of Polytechnics Jihlava, 2017. s. 698-706. |
Název | Poskytovatel | Trvání |
---|