Citace |
HUML, J. – ČERKASOV, J. – MARGARISOVÁ, K. – KALA, Š. – VOKÁČOVÁ, L. – KULFÁNEK, P. INFLUENCE OF PRINTED LEAFLETS ON CONSUMER PURCHASE BEHAVIOR. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2015, roč. 63, č. 6, s. 1905-1911. ISSN: 1211-8516. |
KALA, Š. – KURALOVÁ, K. – MARGARISOVÁ, K. – VOKÁČOVÁ, L. MARKETING MANAGEMENT: MONITORING THE INTERNATIONAL ENVIRONMENT FACTORS USING GLOBAL MAPS. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2015, roč. 63, č. 6, s. 1929-1936. ISSN: 1211-8516. |
HUML, J. – VOKÁČOVÁ, L. – KALA, Š. Implementation of diversification strategy on farms in the Czech Republic. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2011, roč. LIX, č 2, 2011, s. 109-114. ISSN: 1211-8516. |
Gap analysis of the quality of sales service - Ing. Štěpán Kala, MBA, Ing. Lucie Vokáčová, Ing. Jan Huml, 2011 |