| FAPPZ PEF TF FŽP FLD FTZ IVP | Statky Lesy Vinařství | KTV OIKT SIC KAM | @ | English

ČZU WhitePages

Úvod Lidé na ČZU Předměty Útvary Projekty Akce
Vizualizace (b)

Lidé na ČZU

Abecední seznam

doc. Ing. Aleš Hes, CSc. (1394)

Kontakty
  • Kancelář:
  • ČZU Linka:
    • +420 22438 2371
  • E-mail:
:: Konzultační hodiny :: Konzultační hodiny 2021/22
Na konzultační hodiny doporučuji se domluvit po předchozí domluvě prostřednictvím mailu hes@pef.czu.cz. Preferuji kontaktní konzultace, ale je možné se připojit v uvedený čas přes MS teams nebo Skype. Link dostanete vždy začátkem týdne, ve kterém se konzultace uskuteční.
Kód předmětu Název předmětu
Citace

HES, A. – ŠÁLKOVÁ, D. – **VALŮCH, I. Podpora maloobchodu pomocí moderních nástrojů marketingové komunikace. In Trendy v pdnikání 10.11.2022, Plzeň. : , 2022. s. 0-0.

HES, A. – REGNEROVÁ, O. RESPONSIBLE APPROACH TO BUYING FOOD AND WASTING FOOD. In AGRARIAN PERSPECTIVES XXVII., FOOD SAFETY – FOOD SECURITY, PROCEEDINGS 19.09.2018, Prague, Czech Republic. Prague: Czech University of Life Sciences Prague, 2018. s. 65-73.

EICHLER, M. – ŠÁLKOVÁ, D. – BROŽ, D. – HES, A. Consumer preferences in buying food online. In AGRARIAN PERSPECTIVES XXVII. FOOD SAFETY – FOOD SECURITY 19.09.2018, Praha. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management, 2018. s. 36-43.

HES, A. – ŠÁLKOVÁ, D. – REGNEROVÁ, M. DIGITÁLNÍ PROSTŘEDÍ A JEHO VLIV NA KUPNÍ ROZHODOVÁNÍ SPECIFICKÉ SKUPINY ZÁKAZNÍKŮ. ..., 2018, roč. XV, č. 2, s. 33-43. ISSN: N.

HES, A. – REGNEROVÁ, O. – REGNEROVÁ, M. Evropské hodnoty - tradice a jejich proměny v 21. století. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú., 2018, 121s. ISBN 978-80-7556-028-5. Evropské hodnoty a spotřebitel v ČR, s. 22-30.

REGNEROVÁ, O. – NAVRÁTILOVÁ, M. – BERANOVÁ, M. – STÁROVÁ, M. – HES, A. Consumer preferences in the Purchase Wine in the Czech Republic. In Book of abstract Agrarian perspectives XXVI - Competitiveness of European Agriculture and Food Sectors 13.09.2017, Praha. Praha: Powerprint, 2017. s. 53-53.

REGNEROVÁ, O. – HES, A. Ekonomické, finanční a právní perspektivy rozvoje regionů. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií české Budějovice, 2017, 165s. ISBN 978-80-7556-019-3. Ekonomické, finanční a právní perspektivy rozvoje regionů, s. 29-38.

REGNEROVÁ, O. – HES, A. Evropská unie na rozcestí: výzvy a rizika. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií české Budějovice, 2017, 136s. ISBN 978-80-7556-020-9. Evropská unie na rozcestí: výzvy a rizika, s. 96-104.

NAVRÁTILOVÁ, M. – REGNEROVÁ, O. – BERANOVÁ, M. – HES, A. INTERNATIONAL TRADE WITH FAIRTRADE COMMODITIES IN THE PRESENT GLOBAL WORLD . In International Scientific Conference Globalization and Its Socio-Economic Consequences University of Zilina, The Faculty of Operation and Economics of Transport and Communications, Department of Economics 04.10.2017, Žilina. : , 2017. s. 1678-1685.

HES, A. – REGNEROVÁ, O. Evropská unie na rozcestí: výzvy a rizika. České Budějovice: VŠERS, Žižkova 6, 370 01, České Budějovice, ČR, 2017, 136s. ISBN 978-80-7556-020-9. Efektivita antidumpingových opatření EU, s. 96-104.

REGNEROVÁ, O. – HES, A. Ekonomické, finanční a právní perspektivy rozvoje regionů. České Budějovice: VŠERS, Žižkova 6, 370 01, České Budějovice, ČR, 2017, 165s. ISBN 978-80-7556-019-3. Význam vinařství pro rozvoj daného regionu, s. 29-39.

EICHLER, M. – ŠÁLKOVÁ, D. – HES, A. Evaluation of food products in the Czech republic and foreign online shops with a special focus on gluten-free products for consumers affected by the global problem of gluten intolerance. In Globalization and its Socio-Economic Consequences 2017 (Proceeding) 04.10.2017, Rajecké Teplice - Žilina. : , 2017. s. 399-405.

HES, A. – HESOVÁ, I. ASPECTS OF GLOBAL COMMUNICATION IN POST MODERN SOCIETY. In Globalization and Its Socio-Economic Consequences 05.10.2016, Žilina, SK. Žilina, SK: ZU - UNIVERSITY OF ZILINA, 2016. s. 636-646.

HES, A. – HESOVÁ, I. INTERCULTURAL COMMUNICATION OF FOREIGN AND CZECH STUDENTS AT THE CZECH UNIVERSITIES . In Efficiency and Responsibility in Education 2015 04.06.2015, Praha. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, 2015. s. 152-159.

HES, A. – ŠÁLKOVÁ, D. – KUČÍRKOVÁ, L. – REGNEROVÁ, M. Availability of food on the Czech market for specific groups of customers and the quality of life. In Agrarian Perspectives XXIV. – Global Agribusiness and Rural Economy 16.10.2015, Prague. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, 2015. s. 159-167.

ŠÁLKOVÁ, D. – HES, A. Gluten free food - the influence of selected qualitative characteristics on consumer decision making of Coeliacs in hospitality establishments . Czech Journal of Food Sciences, 2015, roč. 33, č. 6, s. 513-517. ISSN: 1212-1800.

REGNEROVÁ, O. – ŠÁLKOVÁ, D. – HES, A. Bariéry stravování klientů - celiaků v cestovním ruchu . Auspicia, 2015, roč. 12, č. 3-4, s. 113-120. ISSN: 1214-4967.

REGNEROVÁ, M. – HES, A. – REGNEROVÁ, O. SOCIOEKONOMICKÉ ASPEKTY TRVALE UDRŽITELNÉHO ROZVOJE ČESKÉ REPUBLIKY 10 LET PO VSTUPU DO EVROPSKÉ UNIE. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2014, 172s. ISBN 978-80-87472-69-9. ZMĚNY V KULTUŘE STRAVOVÁNÍ A ŽIVOTNÍ STYL OBČANŮ V ČR, s. 77-84.

CVIK, E. – HES, A. – KOUBOVÁ, M. Consumer Protection and its New Legal Environment in the Internal and European Retail Market. Ekonomická revue, 2014, roč. XX, č. 17, s. 1-10. ISSN: 1212-3951.

HES, A. – NAGYOVÁ, L. – REGNEROVÁ, M. – KLEINOVÁ, K. – SEDLIAKOVÁ, I. Maloobchod s bezlepkovými potravinami v České a Slovenské republice. Praha: Powerprint, Praha, 2014, 61s. ISBN 978-80-87994-11-5. Maloobchod s bezlepkovými potravinami v České a Slovenské republice, s. 1-25.

REGNEROVÁ, M. – HES, A.; idPublikace = 60325; Název: CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY A ZÁKAZNÍK V ČR-- Neexistuje podtyp publikace --

HES, A. – ŠPIČKOVÁ, I. Modelové řešení výpočtu DPH gap v České republice. Auspicia, 2013, roč. 10, č. 1, s. 41-45. ISSN: 1214-4967.

VANKA, R. – HES, A. Kontrola vývozu zemědělských produktů v České republice . Auspicia, 2013, roč. 10, č. 2, s. 141-145. ISSN: 1214-4967.

HES, A. – REGNEROVÁ, M. – HESOVÁ, I. Aspekty udržitelného rozvoje (v programovacím období 2007-2013 a perspektivy rozvoje 2014-2020). České Budějovice: VŠERS o.p.s., Č.Budějovice, 2013, 243s. ISBN 978-80-87472-46-0. Inovační procesy ve vnitřním obchodě ČR jako determinanta jeho regionálního rozvoje, s. 188-195.

REGNEROVÁ, M. – HES, A. CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY A ZÁKAZNÍK v ČR. Auspicia, 2013, roč. 10, č. 2, s. 52-57. ISSN: 1214-4967.

REGNEROVÁ, O. – HES, A. CUSTOMER GROUP CELIACS AND SOCIAL RESPONSIBILITY. In MARKETING IDENTITY 04.11.2013, Smolenice - Sk . Trnava - Sk: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2013. s. 411-422.

HES, A. – REGNEROVÁ, M. CSR a dostupnost potravin pro celiaky v maloobchodu ČR. In Agrarian Perspectives - Proceedings of the 22th Scientific Conference: Development trends in agribussiness 17.09.2013, Czech University of Life Sciences Prague, CR. Prague, CR: CULS Prague, Faculty of Economics and Management, 2013. s. 349-360.

REGNEROVÁ, M. – HES, A. CUSTOMER-CONSUMER AND RESPONSIBILITY OF FIRMS IN THE CZECH REPUBLIC. In MEZINARODNI VEDECKA KONFERENCE: HRADECKE EKONOMICKE DNY 2013 - EKONOMICKY ROZVOJ A MANAGEMENT REGIONU, DIL II 19.02.2013, Hradec Kralove, CZECH REPUBLIC. Hradec Kralove, CZECH REPUBLIC: GAUDEAMUS, UNIV HRADEC KRALOVE, ROKITANSKEHO 62, HRADEC KRALOVE, 500 03, CZECH REPUBLIC, 2013. s. 137-144.

KOVÁŘOVÁ, K. – HES, A. PRŮMYSLOVÉ VYUŽITÍ VYBRANÝCH ENERGETICKÝCH PLODIN. Auspicia, 2012, roč. VIII, č. 2, s. 12-15. ISSN: 1214-4967.

HES, A. – TOTH, Š. – REGNEROVÁ, M. Maloobchodní síť regionálních potravin. Auspicia, 2012, roč. VIII, č. 2, s. 12-18. ISSN: 1214-4967.

HES, A. – ŠÁLKOVÁ, D. INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES AS AN INSTRUMENT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT - OPPORTUNITY FOR DEVELOPING COUNTRIES. Agricultura tropica et subtropica, 2012, roč. 9, č. 1, s. 22-31. ISSN: 0231-5742.

SEVEROVÁ, L. – HES, A. K PROBLEMATICE VÝCHOVY SPOTŘEBITELE A JEHO POVĚDOMÍ O ZNAČENÍ KVALITY POTRAVIN. Media4u Magazine, 2012, roč. 2012, č. 3, s. 26-30. ISSN: 1214-9187.

REGNEROVÁ, M. – HES, A. Udržitelný rozvoj a funkce moderního evropského státu. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s. v Českých Budějovicích, 2012, 5s. ISBN 978-80-87472-20-0. DETERMINANTY KVALITY ŽIVOTA SPECIFICKÉ SKUPINY SPOTŘEBITELŮ, s. 155-159.

VANKA, R. – HES, A. Determinanty rozvoje vnitřního obchodu. Praha: PowerPrint Praha, 2012, 170s. ISBN 978-80-87415-58-0. DETERMINANTY VÝVOZU ZEMĚDĚLSKÝCH PRODUKTŮ V ČESKÉ REPUBLICE, s. 53-57.

HES, A. – KOLÁČNÝ, M. Podtyp: Článek v nerecenzovaném časopise (mimo kategorie RIV); DESKRIPTIVNÍ ANALÝZA VYUŽÍVÁNÍ BIOENERGETIKY V ČESKÉ REPUBLICE. 2011. MANEKO - recenzovaný časopis STU Bratislava, ročník III, číslo: 01/2011 /Journal of Corporate Management and Economics/ .

HES, A. – KOVÁŘOVÁ, K. – HESOVÁ, I. NÁSTROJE PODPORY MALOOBCHODNÍHO PRODEJE POTRAVIN V OBDOBÍ HOSPODÁŘSKÉ KRIZE. Auspicia, 2011, roč. 8, č. 2, s. 120-125. ISSN: 1214-4967.

HES, A. – ŠÁLKOVÁ, D. THE LEGAL REGULATION OF INFORMATION AND COMMUNICATIONS TECHNOLOGIES AS SPECIFIC FORMS OF A PRODUCTION FACTOR FOR CAPITAL IN THE FOOD INDUSTRY. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2011, roč. LIX, č. 7, s. 147-157. ISSN: 1211-8516.

VALDER, A. – SMUTKA, L. – HES, A. Vnitřní a vnější faktory formující český trh s potravinami . Praha: Powerprint, 2011. 124s. ISBN 978-80-87415-27-6.

HES, A. – ŠÁLKOVÁ, D. – REGNEROVÁ, M. FRANCHISING V REGIONÁLNÍM ROZVOJI MALOOBCHODNÍ SÍTĚ. Auspicia, 2010, roč. 7, č. 1, s. 58 - 64. ISSN: 1214-4967.

HES, A. – KUČÍRKOVÁ, L. IMPORTANCE OF PRACTICAL TRAININGS OF UNIVERSITY STUDENTS PAPER TITLE. In Efficiency and Responsibility in Education /ERIE/ 2010 10.06.2010, CULS Prague. Praha: CULS Prague, 2010. s. 87-93.

REGNEROVÁ, M. – HES, A. – ŠÁLKOVÁ, D. Udržitelný rozvoj v evropských regionech. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., 2010. 400s. ISBN 978-80-86708-90-4. s. Trh, spotřebitel - zákazník, rizika, s. 144 - 151.

HES, A. – ŠÁLKOVÁ, D. – TURČÍNKOVÁ, J. TENDENCE CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ PŘI NÁKUPU POTRAVIN. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales, The Scientific Journal for Economics, Management and Trade, 2010, roč. 13, č. 2, s. 87 - 92. ISSN: 1212-3285.

HES, A. – ŠÁLKOVÁ, D. – REGNEROVÁ, M. INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE V MALOOBCHODĚ V ČESKÉ REPUBLICE. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2010, roč. LVIII, č. 6, s. 143 - 150. ISSN: 1211-8516.

KOVÁŘOVÁ, K. – HES, A. – KAZILOVÁ, L. PERSPEKTIVY POTRAVINÁŘSKÉHO PRŮMYSLU JIHOČESKÉHO KRAJE. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales, The Scientific Journal for Economics, Management and Trade, 2010, roč. XIII, č. 3, s. 7 - 13. ISSN: 1212-3285.

Systém vzdělávání a praxe II. - doc. Ing. Hes Aleš, CSc., 2009

HES, A. Zahraniční obchod - teorie a praxe. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009. 1s. ISBN 978-80-247-2708-0. s. Zahraniční obchod - teorie a praxe (Kapitoly: 4.8., příloha 1, 2), s. 108 - 332.

Obchod, jakost a finance v podnicích-determinanty konkurenceschopnosti VII. - doc. Ing. Hes Aleš, CSc., 2009

THE LEGAL REGULATION OF INFORMATION AND COMMUNICATIONS TECHNOLOGIES AS SPECIFIC FORMS OF A PRODUCTION FACTOR FOR CAPITAL IN THE FOOD INDUSTRY - doc. Ing. Hes Aleš, CSc.; Ing. Šálková Daniela, 2009

ZMĚNY V CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ V ČESKÉ REPUBLICE - doc. Ing. Hes Aleš, CSc.; Ing. Šálková Daniela, 2009

Výzkum chování spotřebitele při nakupování spotřebního zboží prostřednictvím internetu. - Ing. Šálková Daniela; doc. Ing. Hes Aleš, CSc.; Ing. Regnerová Marta, CSc., 2009

Potenciál internetového obchodu v současných podmínkách maloobchodního prodeje potravin v ČR. - Ing. Šálková Daniela; doc. Ing. Hes Aleš, CSc.; Ing. Regnerová Marta, CSc., 2009

Problém převodní ceny dováženého zboží do Evropské unie - doc. Ing. Hes Aleš, CSc.; Ing. Šálková Daniela, 2009

Komparace celní hodnoty a převodní ceny dováženého zboží do Evropské unie - doc. Ing. Hes Aleš, CSc.; Ing. Šálková Daniela, 2009

PROPOČET CELNÍ HODNOTY A PŘEVODNÍ CENY PŘI DOVOZU ZBOŽÍ DO EVROPSKÉ UNIE - doc. Ing. Hes Aleš, CSc.; Ing. Šálková Daniela, 2009

Predikce chování spotřebitelů při nákupu potravin - doc. Ing. Hes Aleš, CSc., 2009

Změny v chování spotřebitele při nákupu potravin - doc. Ing. Hes Aleš, CSc.; Ing. Šálková Daniela; Ing. Hesová Ivana; Ing. Hesová Ivana, 2009

 
page foot